Járatlan utak
Új útra tévedni lehet, hogy lemondással jár, tekintve hogy
nincs, aki elmondaná, mit, hogyan kell csinálni, de egyben óriási előnyökkel is
járhat, ha egy új piacot fedez fel az úttörő. Karesz eleinte csak szívességnek
tekintett, a majdani együttműködést megalapozó segítsége váratlanul valódi
üzleti előnyöket hozott, érdemes volt tehát a járatlan útra lépni.
Szájhagyomány
Ha valakinek tetszik egy termék vagy szolgáltatás, az
akaratlanul is tovább ajánlja az ismerőseinek, barátainak. Ezt hívják
száj-reklámnak, ami a leghatékonyabb információ-átadási forma, a szájhagyomány
modern megfelelője. Karesz ma megtapasztalhatta, hogy az üzletben is működik, egy
helyett mindjárt három került karnyújtásnyi közelségbe.
Tervek vagy tények?
Karesz mindig is nyitott volt új lehetőségek megismerésére,
mert az „információ magabiztossá tesz”. A ma megismert marketingterv kecsegtető
ugyan, de az ígéreten kívül mást nem tud felmutatni. Ezzel szemben egy több
mint10 éve működő, szakértői támogatást nyújtó, elsődleges piacon dolgozó
üzletet azért sem adna fel, mert nem csak ígér, de bizonyít is. Annyi
segítséget kapott és kap folyamatosan, amit sehol máshol nem tapasztalt, és ez
volt a legfőbb motiváció a kezdeteknél is. Ezt pedig értelmes ember nem dobja
el egy jól hangzó ígéretért.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése