2013.02.05. Kedd
Kiegyenlítetlen számla
Talán nincs is kényelmetlenebb
érzés, mint ha az ember tartozik, akár szolgáltatónak, akár valaki másnak, és
nincs megfelelő keret arra, hogy mindenkit ki lehessen fizetni. Az viszont
annál jobb, ha fokozatosan, apránként, de sikerül minden kötelezettséget
teljesíteni. Ehhez csak a fontossági sorrendet kell megtalálni. Ami fontos,
arra úgyis lesz pénz!
Mindent egy kézbe
Sokszor tapasztalhatjuk, hogy egy szolgáltatói szervezeten
belül a különböző típusú ügyekben más-más személy a kapcsolattartó, van számlázás,
szállítás, szerződéses ügyek, egyéb speciális területek, emellett még
ügyfélszolgálat is, így ember legyen a talpán, aki kiismeri magát a hivatal
útvesztőjében, ha egy olyan ügyben keres felelős embert, amely több területet
is érint. Erre van egy olyan megoldás, amit úgy hívnak: ügyfélreferens! Egy
partner az adott szolgáltatónál csak a saját referensét keresi meg, aki aztán
szükség szerint intézkedik más területek felé is. Ez ám az ügyfélbarát megközelítés!
Csoportos tárgyalás
Az üzleti beszélgetés lényege, hogy barátokkal, ismerősökkel
le négy- vagy hatszemközt tárgyal egy munkatárs, így lesz személyes és
testre szabott a tárgyalás. Ha azonban egy olyan találkozó alakul át
tárgyalássá, amely az elvileg már tájékozott ügyfeleknek szól, az nagy kihívás
az előadónak, hiszen egy olyan témát kell elővezetni, amit személyesen, testre
szabottan kellene. Karesz ma este ebbe a helyzetbe csöppent, egyszerre 3 új
jelölttel folytatott beszélgetést, és nem is sikertelenül. Hiába, ha az ember
meg akar tanulni úszni, be kell ugrani a mély vízbe!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése