2013.02.19. Kedd
Komoly érdeklődés
A legtöbb tárgyalás azzal zárul, hogy az ügyfél további
információkat vár és keresni kell őt egy megbeszélt időpontban. A jó ügyfél
viszont maga veszi fel a telefont, elmondja a véleményét a megoldásról és
érdeklődik, időpontot javasol a találkozásra. Az ilyen ritka, mint a fehér
holló, nagyon meg kell becsülni!
Akasztófahumor
Ha a dolgozók csak a válságról, megszorításokról,
leépítésről, kilátástalanságról, több munkáról kevesebb fizetésről hallanak,
nemcsak egymástól, hanem a vezetés részéről is, akkor könnyen eljutnak oda,
hogy érdektelenné, sőt cinikussá válnak. Ekkor már az is előfordul, hogy
provokatív beszólással bosszantják a munkaadójukat, amit pedig normál esetben
nem tennének. Mindezt persze humoros formában, hiszen ha már nem sírhatnak,
legalább nevessenek.
Kettőt egy csapásra
A régi kapcsolatok felelevenítése hasznos lehet üzleti
szempontból is, ezért Karesz meghívta egy volt barátnőjét a mai meetingre, hogy
ismerje meg, mivel is foglalkozik jelenleg, aki el is fogadta a meghívást a
párjával együtt. Az külön pozitívum, hogy a tájékoztatót egy tapasztalt munkatárs
tartotta, így hiteles információt kaptak a lehetőségekről. Bár a véleménye
alapjaiban nem változott, de voltak kérdései, és ez már jó kezdet!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése