2013. február 22., péntek

2013.02.19. Kedd


2013.02.19. Kedd
Komoly érdeklődés
A legtöbb tárgyalás azzal zárul, hogy az ügyfél további információkat vár és keresni kell őt egy megbeszélt időpontban. A jó ügyfél viszont maga veszi fel a telefont, elmondja a véleményét a megoldásról és érdeklődik, időpontot javasol a találkozásra. Az ilyen ritka, mint a fehér holló, nagyon meg kell becsülni!

Akasztófahumor
Ha a dolgozók csak a válságról, megszorításokról, leépítésről, kilátástalanságról, több munkáról kevesebb fizetésről hallanak, nemcsak egymástól, hanem a vezetés részéről is, akkor könnyen eljutnak oda, hogy érdektelenné, sőt cinikussá válnak. Ekkor már az is előfordul, hogy provokatív beszólással bosszantják a munkaadójukat, amit pedig normál esetben nem tennének. Mindezt persze humoros formában, hiszen ha már nem sírhatnak, legalább nevessenek.

Kettőt egy csapásra
A régi kapcsolatok felelevenítése hasznos lehet üzleti szempontból is, ezért Karesz meghívta egy volt barátnőjét a mai meetingre, hogy ismerje meg, mivel is foglalkozik jelenleg, aki el is fogadta a meghívást a párjával együtt. Az külön pozitívum, hogy a tájékoztatót egy tapasztalt munkatárs tartotta, így hiteles információt kaptak a lehetőségekről. Bár a véleménye alapjaiban nem változott, de voltak kérdései, és ez már jó kezdet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése