2013. március 7., csütörtök

2013.03.06. Szerda


2013.03.06. Szerda
Talán mégsem
Az autóval lehetnek problémák, ilyenkor az ismerőshöz menjünk vagy a szakszervizbe? Az ismerős garantáltan nem ver plusz költségekbe, a szakszerviz pedig drágább lehet, de legalább értenek hozzá. Karesz az elsődleges diagnózist a szakszervizben is megerősítette, és bár nincs végleges eredmény, talán mégsem az lesz a baj, amit először mondtak. Így talán annyira nem is lesz drága…

Azért vagyunk
Egy meglévő ügyfél gondozása talán nem tűnik kifizetődőnek, de ez nem teljesen van így. Az elégedett ügyfél ugyanis további ügyfelet hozhat, ráadásul ott van a követő jutalék, amely az ügyfél megmaradása után jár. Így ha kérdés merül fel, éppen olyan lelkesen kell segíteni, mint szerződéskötés előtt!

Felmelegítés
Van úgy, hogy egy tárgyalás nem zárul azonnali eredménnyel. Van, hogy egy hét múlva sem. Sőt, néha hónapok alatt sem. Ekkor érdemes felmelegíteni a dolgokat, azaz valami érdekes és hasznos infóval feleleveníteni és megerősíteni a korábban megbeszélteket. Elég, ha csak mindezt barátilag, mellékesen, nem erőltetve. Karesz is csak azt mutatta meg, mit veszít az ügyfél a halogatással, és ez megtette a hatását.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése