2013.05.08. Szerda
Komoly üzlet
Ha nem az ügyfél mondaná, akkor úgy tűnne, hogy csak Karesz
fényezi a dolgot, hiszen minden kupec a maga lovát dicséri. A mai ügyfele
azonban megjegyezte, hogy ilyen jó üzlettel még nem találkozott, pedig hetente
próbálják ide-oda beszervezni. Ha a megoldás jó, akkor ez üzlet is, ha pedig üzlet,
miért maradnánk ki belőle? Inkább mi keressünk vele, mint más!
Inkább többször
Karesz mai tapasztalata, hogy egy dolgot inkább többször
érdemes elmondani, mint kevesebbszer, hogy az ügyfél ne találjon hibát a
tájékoztatásban. Az őszinte, tisztázó, szájbarágós beszélgetés azonban ezt a
tüskét kihúzta, így az ügyfél nem jött ki rossz szájízzel a dologból.
Piacvezető
A piacon a legjobb ajánlat nem olyan dolog, aminek utána
kell nézni. Főleg akkor nem, ha ezt egy független közvetítő állítja. Ha viszont
valaki talál jobb ajánlatot, akkor szóljon, mert holnaptól az lesz az a termék,
amit kínálni fog a közvetítő. Mert az ügyfél érdeke az első. Ha valamely cég
nem így gondolja, akkor annak előbb-utóbb komoly problémái lesznek.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése