2010. szeptember 20., hétfő

Fényképes élménybeszámoló

Kedves Olvasó!


Az elmúlt 1 hónapban, mióta megérkeztünk a Spanyol körútról, többszöri nekifutással rendszereztem azt a több mint 4300 felvételt, melyet az úton készítettem. Senkitől - még magamtól sem - várhatom el, hogy ennyi képet átnézzen csak azért, hogy a szép emlékeket felelevenítse. Ezért első lépésként kb. 900-ra csökkentettem a legjobbnak ítélt képek számát, azonban ez sem aratott osztatlan sikert a családomban, hiszen több mint 3 óra hosszan sikerült csak a végére érni. :)
Annak érdekében, hogy élvezhetővé tegyem a képnézegetést, a képek számát 300-ra csökkentettem, a fotók közé a hely meghatározását segítő képeket illesztettem, és a diavetítést kicsit felgyorsítottam. Így akár 15 perc alatt végig lehet nézni a feltöltött képeket!

A diavetítést a jobb felső sarokban láthatod, rákattintva nagyobb méretben is, csak az előugró ablakban a bal felső sarokban válaszd a teljes képernyőt!
A nagy méretű vetítés közvetlenül innen is elérhető: MEGNÉZEM

Jó szórakozás!

Karesz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése