2012. november 3., szombat

Málta 2012.11.01. - 7. nap éjjel – POPEYE VILLAGE


A csapat kalandvágyó fele úgy döntött, hogy az utolsó vacsora után ellátogattunk a Popeye faluba, ahová a Halloween partihoz halálfejes pólóban és szemkötővel készültem. Egy átszállással oda is jutottunk, ahol a holdvilágos éjszakába kiszűrődő vészterhes hangok nem sok jót ígértek. Popeye faluja egy 1982-ben forgatott film díszlete, de annyira bájos és kedvelt turista-célpont, hogy folyamatosan üzemel 30 éve.

Halloween alkalmából vigyorgó töklámpásokkal és meglepetésekkel készültek, mint a hirtelen feltűnő akasztott ember, a halott menyasszony, és a vámpírnő háza, akinek a férjét nem vártuk meg, pedig nagyon invitált. A bokorból előugró csontváz nekem kimaradt, de a bábszerűen mozdulatlan női alak megérintése megborzongatott: a keze meleg volt, tehát élt! Az élőhalottnak beöltözött segítők egy pókhálós házba tereltek, ahol a sarkokból rémisztő alakok ugrottak elő, volt is sikítozás.

Krista Gabiban Chuck Norrist ismerték fel és megkérték, hogy a rémes alakokkal semmiképpen se harcoljon. A meggyilkolt ember szobájában a vér, az élő kukacok és egerek épp eleget nyújtottak, így nem bántuk, hogy a kulcskeresős játékban nem tudtunk részt venni. A másik házban egy mesélő segítségével a kapott kártyák alakjait kellett egy történetbe beleszőni. Hiányos angoltudásom révén én kimaradtam, így büntetésem 5 fekvőtámasz volt.

Azután jött Dr. Mengele műtője, ahol egy legyilkolt ember szerveit kellett beazonosítani tapintás alapján. A megfejtés paradicsom, szőlő, datolya volt, de volt, akinek véres marhaszív jutott. A nyertesek jutalma egy pohár vér volt a kocsmában, ami inkább Sangriára hasonlított. Hazafelé a többi vendég, és Bence is riogatott, de megállapítottuk, hogy ezt az élményt kár lett volna kihagyni.

A Mellieha-ba menő kisbusz hamar megjött, de a nagy buszra nem volt kedvem 20 percet várni, így fogadtam 5 euróba, hogy futva előbb a szállodába érek. El is indultam, de alig értem a dombtetőre, egy menetrenden kívüli buszon a többiek integettek. Később a menetrend szerinti buszok is elmentek mellettem, jóval a hivatalos indulási idejük előtt, így esélyem sem volt. Mindegy, legalább a reggeli futásom is megvolt. Az 5 euró helyett a 2000 Ft-ot kifizettem és ittam egy hideg Kinnie-t, amitől a többieket rázta a hideg. Gyors alvás, pakolás majd reggel.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése