2010. augusztus 30., hétfő

20. nap Franciaország-Olaszország

Kicsit szomorúan, de élményekkel telve szálltunk fel ma az autóbuszra, mivel hazafelé indultunk. Két napos utazás vár ránk, ami már nem ígér annyi élményt, mint az elmúlt majdnem 3 hét. Mindenki elmerenghetett azon, hogy milyen élményekben is volt része. A túravezetőnk arra bíztatott, hogy írjuk le, mit láttunk, éreztünk, tapasztaltunk, és ezt szerencsére meg is tettem, elsősorban azért, hogy Te is, kedves kislányom kicsit velem lehessél, még ha gondolatban is.

Jövőre Skandinávia az úti cél, amely nyáron egyáltalán nem olyan hideg, mint gondolnánk. Láthatjuk Dániát, Svédországot és Norvégiát, a nagy hegyeket, tavakat és lápokat, a rénszarvasokat és a vadludakat, a gleccsereket és a vadvirágokat. Most azonban az elsuhanó francia tájakban gyönyörködhetünk, miközben buszunk hazafelé igyekszik. Elhaladtunk a francia riviéra, Cannes, Nizza, majd Monaco mellett, majd sok-sok alagút után megérkeztünk Olaszországba, ahol egy hangulatos kis kempingben utoljára vertük fel a sátrainkat. A nap egy igazán színvonalas foci mérkőzéssel végződött a kemping zöld szőnyegén, miközben én egy hamisítatlan olasz pizzát vacsoráztam.