2010. augusztus 30., hétfő

Útravaló...

Kedves Kislányom!
Ezt a blogot azért nyitottam, hogy te is velem lehess ezen a fantasztikus kiránduláson Spanyolországba, hogy naponta megtudhasd, hol jártam, mit láttam, mit tapasztaltam. Remélem így könnyebb lesz a várakozás, mire újra találkozhatunk. Emlékszel... azt mondtam, már csak 21-et kell aludni, és megjövök!


Szeretettel:
Apa


Kedves blog olvasó!
A következőkben a kislányomnak, Enikőnek írt bejegyzéseimet olvashatod, immár blog formájában, hiszen eredetileg e-mailben továbbítottam részére ezeket az írásokat és képeket, amit kinyomtattak és felolvastak neki. Kérlek úgy olvasd ezeket a sorokat, hogy azok elsősorban egy 6 éves kislány érdeklődésére tekintettel lettek összeállítva. A képek terjedelemének pedig az külföldről történő Internetezés nehézségei szabtak határt.


A blog olvasását itt tudod elkezdeni: ELKEZDEM


Balogh József útitársunk videóbeszámolóját itt tekintheted meg!

Jó szórakozást!
Zadravecz Károly

2 megjegyzés:

  1. Kedves Karcsi!

    Már hónapokkal ezelőtt elolvasgattam a blogodat, csak akkor még nem tudtam megjegyzést írni. :) Most újra megkerestem, mert szükségem volt a dalszövegre a hivatalos krónika végéhez. Köszönöm, hogy közzétetted ezt a kis naplót, igazán aranyos gondolat volt ezeket az üzeneteket elküldeni a kislányodnak. Kiraktam a saját blogom kedvencei közé.

    Szili Petra

    VálaszTörlés
  2. Kedves Petra! A kislány ma már majdnem 20 éves! Örülök, hogy tetszett az írásom.

    VálaszTörlés