2013. január 31., csütörtök

2013.01.30. Szerda

2013.01.30. Szerda
Járatlan utak



Új útra tévedni lehet, hogy lemondással jár, tekintve hogy nincs, aki elmondaná, mit, hogyan kell csinálni, de egyben óriási előnyökkel is járhat, ha egy új piacot fedez fel az úttörő. Karesz eleinte csak szívességnek tekintett, a majdani együttműködést megalapozó segítsége váratlanul valódi üzleti előnyöket hozott, érdemes volt tehát a járatlan útra lépni.

Szájhagyomány
Ha valakinek tetszik egy termék vagy szolgáltatás, az akaratlanul is tovább ajánlja az ismerőseinek, barátainak. Ezt hívják száj-reklámnak, ami a leghatékonyabb információ-átadási forma, a szájhagyomány modern megfelelője. Karesz ma megtapasztalhatta, hogy az üzletben is működik, egy helyett mindjárt három került karnyújtásnyi közelségbe.

Tervek vagy tények?
Karesz mindig is nyitott volt új lehetőségek megismerésére, mert az „információ magabiztossá tesz”. A ma megismert marketingterv kecsegtető ugyan, de az ígéreten kívül mást nem tud felmutatni. Ezzel szemben egy több mint10 éve működő, szakértői támogatást nyújtó, elsődleges piacon dolgozó üzletet azért sem adna fel, mert nem csak ígér, de bizonyít is. Annyi segítséget kapott és kap folyamatosan, amit sehol máshol nem tapasztalt, és ez volt a legfőbb motiváció a kezdeteknél is. Ezt pedig értelmes ember nem dobja el egy jól hangzó ígéretért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése