2013. február 6., szerda

2013.02.05. Kedd


2013.02.05. Kedd
Kiegyenlítetlen számla

Talán nincs is kényelmetlenebb érzés, mint ha az ember tartozik, akár szolgáltatónak, akár valaki másnak, és nincs megfelelő keret arra, hogy mindenkit ki lehessen fizetni. Az viszont annál jobb, ha fokozatosan, apránként, de sikerül minden kötelezettséget teljesíteni. Ehhez csak a fontossági sorrendet kell megtalálni. Ami fontos, arra úgyis lesz pénz!

Mindent egy kézbe
Sokszor tapasztalhatjuk, hogy egy szolgáltatói szervezeten belül a különböző típusú ügyekben más-más személy a kapcsolattartó, van számlázás, szállítás, szerződéses ügyek, egyéb speciális területek, emellett még ügyfélszolgálat is, így ember legyen a talpán, aki kiismeri magát a hivatal útvesztőjében, ha egy olyan ügyben keres felelős embert, amely több területet is érint. Erre van egy olyan megoldás, amit úgy hívnak: ügyfélreferens! Egy partner az adott szolgáltatónál csak a saját referensét keresi meg, aki aztán szükség szerint intézkedik más területek felé is. Ez ám az ügyfélbarát megközelítés!

Csoportos tárgyalás
Az üzleti beszélgetés lényege, hogy barátokkal, ismerősökkel le négy- vagy hatszemközt tárgyal egy munkatárs, így lesz személyes és testre szabott a tárgyalás. Ha azonban egy olyan találkozó alakul át tárgyalássá, amely az elvileg már tájékozott ügyfeleknek szól, az nagy kihívás az előadónak, hiszen egy olyan témát kell elővezetni, amit személyesen, testre szabottan kellene. Karesz ma este ebbe a helyzetbe csöppent, egyszerre 3 új jelölttel folytatott beszélgetést, és nem is sikertelenül. Hiába, ha az ember meg akar tanulni úszni, be kell ugrani a mély vízbe!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése