2011. szeptember 16., péntek

2. nap (07.31.) Drezda – Lübeck

Reggel is esett. A meleg vizes fürdő ingyenes volt, nagyon jólesett. Futás-úszás elmaradt, nagyon gyors összepakolás. Útközben is esett, el is mentünk Berlin mellett, semmit sem láttunk 1-2 külvárosi házon kívül. A buszon lezajlott a bemutatkozás, mindenki mesélt magáról pár mondatot. Egy benzinkúton elkészült a vacsora beosztás is, ahol egy Harley-s motoros csapat gépeiben is gyönyörködhettünk. Már egészen ráhangolódtunk, hogy ilyen esős lesz az idő, de Lübeck előtt sütött a nap! Elfogyott az eső összes tartaléka! Mire a Lübeck-i pályaudvarra értünk, éppen befutott Gabi vonata. Én mentem elé, míg a többiek parkolóhely után néztek. Ezután városnézés a Hanza-városban, régi, fa-szerkezetes házak, régi templomok. A lübecki kempingben az otthonról hozott pörkölt a vacsora. A sátorverés kényelmes volt, páran labdáztak a többi kempinglakóval. Este futás Évával, kétszer 30 perc, a reggeli futást bepótolva. A fizetős zuhanyt megspórolva fürdés hideg vízben (kellemes volt), utána takarodó.