2013. május 8., szerda

2013.05.08. Szerda


2013.05.08. Szerda
Komoly üzlet
Ha nem az ügyfél mondaná, akkor úgy tűnne, hogy csak Karesz fényezi a dolgot, hiszen minden kupec a maga lovát dicséri. A mai ügyfele azonban megjegyezte, hogy ilyen jó üzlettel még nem találkozott, pedig hetente próbálják ide-oda beszervezni. Ha a megoldás jó, akkor ez üzlet is, ha pedig üzlet, miért maradnánk ki belőle? Inkább mi keressünk vele, mint más!

Inkább többször





Karesz mai tapasztalata, hogy egy dolgot inkább többször érdemes elmondani, mint kevesebbszer, hogy az ügyfél ne találjon hibát a tájékoztatásban. Az őszinte, tisztázó, szájbarágós beszélgetés azonban ezt a tüskét kihúzta, így az ügyfél nem jött ki rossz szájízzel a dologból.

Piacvezető
A piacon a legjobb ajánlat nem olyan dolog, aminek utána kell nézni. Főleg akkor nem, ha ezt egy független közvetítő állítja. Ha viszont valaki talál jobb ajánlatot, akkor szóljon, mert holnaptól az lesz az a termék, amit kínálni fog a közvetítő. Mert az ügyfél érdeke az első. Ha valamely cég nem így gondolja, akkor annak előbb-utóbb komoly problémái lesznek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése